Naiste varjupaiga ettevõtmisega haakusid pagarid oma toodetega

Silvia Paluoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu naiste varjupaiga annetuste kogumise rakenduskava projekti lõpuseminaril rääkisid kogemustest ja edaspidisest tegevusest varjupaiga juhataja ja projektijuht Margo Orupõld (paremal) ja varjupaiga juhtumikorraldaja, projekti koordinaator Helga Mitt.
Pärnu naiste varjupaiga annetuste kogumise rakenduskava projekti lõpuseminaril rääkisid kogemustest ja edaspidisest tegevusest varjupaiga juhataja ja projektijuht Margo Orupõld (paremal) ja varjupaiga juhtumikorraldaja, projekti koordinaator Helga Mitt. Foto: Urmas Luik

Avalikkuse valmisolekust annetada naiste varjupaigale aitas selgust saada MTÜ Pärnu Naiste Varjupaiga vastavasisuline projekt, mille testimisele aitasid kaasa mitmed kohalikud ettevõtted.

Näiteks nõustus OÜ Pärnamäed oma Pärnu kaupluses kleepima jõulude eel valiktoodetele info, et selle ostuga ehk lisatud 20 sendiga toetab ostja Pärnu naiste varjupaika.

“Algul oli hirm, kuidas kliendid teemasse suhtuvad,” mainis OÜ Pärnamäed juhataja Mirje Link. “Ühest tootest jõudsime viieni, oli neidki kliente, kes tahtsid raha annetada, aga eestlane üldiselt ei tunne huvi, milleks annetust kasutatakse.”

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles