Viimasel ajal on inimesed sageli pöördunud tarbijakaitseameti poole veebilehel www.tereeurod.com oleva viktoriini pärast. Arusaamatusi on tekitanud teenuse hind, võidusummade jagunemine ja muud tingimused.
Tasuline veebiviktoriin tekitab tarbijates segadust
Teave selle kohta, kas viktoriiniküsimuse vastus on õige või vale, saadetakse vastajale SMSiga, kuid iga sõnumiga lisandub tarbija telefoniarvele 50 senti. Arvele lisandub täpselt nii paljude SMSide tasu, kui mitmele küsimusele tarbija vastab. Tegemist ei ole perioodilise sisuteenusega ning igal kuul või nädalal ei lisandu arvele täiendavaid summasid.
Peale selle, et tarbijad ei ole aru saanud viktoriiniküsimustele vastamise maksumusest, on tekitanud küsimusi võidusummade arvestamine. Tereeuro.com lehel oleva joonise järgi annab 10, 20, 30, 40 ja 50 järjestikust õiget vastust võidusummaks vastavalt 3, 10, 100, 500 ja 900 eurot.
Tähelepanu tuleb pöörata sellele, et iga vale vastus nullib varem antud õiged vastused ja mäng algab uuesti. Samuti tuleks tarbijal arvestada, et iga vastuse eest on ta maksnud 50 senti. Seega näiteks kümne järjestikuse õige vastuse puhul on tarbija tegelikult tasunud kauplejale juba viis eurot, samal ajal kui tema võidusumma on kolm eurot.
Tarbijakaitseamet juhib tarbijate tähelepanu sellele, et enne teenuse kasutamist tuleb põhjalikult tutvuda teenuse tingimustega ja küsimuste korral pöörduda enne teenuse kasutama asumist kaupleja poole. Kindlasti tuleb alati enne oma telefoninumbri mõnele lehele sisestamist endale selgeks teha, kas sellega kaasnevad hiljem rahalised kohustused ja millise teenusega liitutakse (ühekordse tasuga teenus või perioodiline sisuteenus).
Lisaks soovitab amet lapsevanematel selgitada lastele tereeurod.com lehel teenuse kasutamisest tulenevaid tagajärgi.