Vanalinna kool ärgitas õpilasi keskkonda hoidma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu Vanalinna põhikool.
Pärnu Vanalinna põhikool. Foto: URMAS LUIK/PRNPM/EMF

Lõppenud on jaanuaris alanud Pärnu Vanalinna põhikooli keskkonnahariduslik projekt „Keskkond ja mina II“, mille eesmärk oli õpilaste keskkonnaalaseid teadmisi süvendada. 

Projekti käigus õppisid õpilased kogemuste kaudu vastutustundlikku suhtumist ümbritsevasse keskkonda. Projekti raames tehti õpilaste keskkonnateadlikkuse tõstmiseks koostööd Tartu ülikooli, Pärnu loodus- ja tehnikamaja ning keskkonnaametiga.

Õpilased osalesid Tartu ülikooli füüsika seltsi keemiateatri etendusel, kirjutasid uurimistöö end huvitaval teemal ja esitlesid seda õpilaskonverentsil, osalesid Pärnu loodus- ja tehnikamaja spetsialistide korraldatud õpiprogrammides. Õpilastel oli võimalus koolis tutvuda keskkonnaameti ette valmistatud jäätmete taaskasutuse ja puisniitude teemaliste rändnäitustega.

Toimus kolm ülekoolilist keskkonnateemalist konkurssi: kunsti-, foto- ja näidendikonkurss. Kunstikonkursi teema oli „Märka ohtusid loodusele“. Õpilased osutasid oma joonistustega valupunktidele meid ümbritsevas keskkonnas, pöörasid tähelepanu sellele, mis nende meelest on valesti.

Et teemaga edasi tegelda, võis osa võtta samateemalisest fotokonkursist ja jäädvustada meid ümbritseva keskkonna valupunktid fotokaameraga.  

Keskkonnateemaliseks näidendikonkursiks kirjutasid õpilased lühinäidendi.

Fotokonkursi pildid olid üleval kooli Facebookis, kunstikonkursi pildid koolimaja koridorides ja parimate näidendite autorid lavastasid need kooli konverentsi lõppürituseks.

Õpilaskonverentsi võitjatele korraldati õppereis Elistvere loomaparki ja Jääaja keskusesse.

Projektitegevusi rahastas keskkonnainvesteeringute keskus.

Tagasi üles