Margo Külaots: Pärnu toasooja hinnast emotsioonide ja demagoogiata

, Fortum Eesti ASi juhatuse esimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: PP

Viimasel ajal on Pärnu Postimehes Pärnu soojahinna teemal avaldatud emotsionaalseid arvamusi, mis on kahjuks sisult ebakompetentsed ja mille argumendid demagoogilised.

Viimati leidis 21. mail avaldamist ettevõtja Heldur Paulsoni artikkel koos Jaan Roosnurme pöördumisega. Pärnu elanikele Eesti ühte soodsamat soojahinda pakkuva ettevõtte juhina olen loomulikult murelik, kui asjatundmatusest antakse meie tegevusele avalikkuses selliseid karme hinnanguid, mis on täiesti vastupidised meie klientide ja koostööpartnerite tagasisidele.

Kirjutada võib kõike

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles