/nginx/o/2008/10/07/80697t1h35c4.jpg)
Et riigikogu otsuse kohaselt tõuseb käibemaksu määr praeguselt 18 protsendilt 20 peale, toob see poodidesse peagi senisest pisut kõrgemad hinnad.
Et riigikogu otsuse kohaselt tõuseb käibemaksu määr praeguselt 18 protsendilt 20 peale, toob see poodidesse peagi senisest pisut kõrgemad hinnad.
Näiteks kümnekroonine toode hakkab maksma 20 senti enam ja sajakroonine kallineb kahe krooni võrra.
Rimi teatel ilmuvad uued, kahe protsendipunktist käibemaksutõusu sisaldavad hinnasildid kaubale 3. ja 8. juulist. "Lisame hindadele kaks protsendipunkti nii Rimides kui Säästumarketites," teatas Rimi turundusjuht Evelin Mägioja.
Seevastu Maxima lubab otsida võimalusi, et käibemaksutõusuga seotud kauba kallinemisest vähemalt osa võtta jaeketi kanda. "Meie klientidele ei tähenda käibemaksu tõus kahe protsendipunkti võrra automaatselt niisama suurt hinnatõusu," märkis Maxima Eesti OÜ tegevdirektor Renatas Vaitkevicius. Vaitkeviciuse ütlust mööda õnnestus tänavuse aasta algul, kui Lätis kergitati käibemaksu 21 protsendini, mitme tarnijaga võtta osa hinnatõusust enda kanda ja seeläbi kergendada lõpptarbijate olukorda. "Loodan, et niisugune skeem töötab Eestiski," lisas ta. (PP)