Matslik teenindamine

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Zoo kauplus Pärnus.
Zoo kauplus Pärnus. Foto: Hillar Kohv

5. augustil soovisin Pärnus osta ka ujukit ehk õngekorki ning läksin vastavasse poodi. Sellel oli reklaam "Lemmikloom Zoo Kalastustarbed".

Kuna külastasin seda kauplust esimest korda, siis ei osanud aimata et kus miski kaup täpsemalt asub.

Üks tumedapäine teenindajanna oli leti juures. Tema ei teinud mind mitte märkamagi. Küsisin siis ise, et kas sulest ujukeid ka on? Sain vastuseks "vaadake ise, kõik on näha". Küsisin, et kas tahapoole ka võib minna?  Nähvati, et "kas te näete siin mõnda keelusilti?"

Selle peale oli tahtmine kauplusest minema kõndida, aga vaatasin edasi.

Peagi saabus leti juurde üks noorem daam ja midagi ta selle bravuuritarist müüjaga seal sosinal rääkis ja siis oli teenindamine juba parem. Noorem naisterahvas oli lahke. Näitas küsitud kaupa.

Kauba maksin sellele vanemale naisele.

Miks selles Zoo kaupluses on selline teeninduskultuur, kas müüjate palk kauba läbimüügist ei sõltugi?

hill

Märksõnad

Tagasi üles