5. augustil soovisin Pärnus osta ka ujukit ehk õngekorki ning läksin vastavasse poodi. Sellel oli reklaam "Lemmikloom Zoo Kalastustarbed".
Matslik teenindamine
Kuna külastasin seda kauplust esimest korda, siis ei osanud aimata et kus miski kaup täpsemalt asub.
Üks tumedapäine teenindajanna oli leti juures. Tema ei teinud mind mitte märkamagi. Küsisin siis ise, et kas sulest ujukeid ka on? Sain vastuseks "vaadake ise, kõik on näha". Küsisin, et kas tahapoole ka võib minna? Nähvati, et "kas te näete siin mõnda keelusilti?"
Selle peale oli tahtmine kauplusest minema kõndida, aga vaatasin edasi.
Peagi saabus leti juurde üks noorem daam ja midagi ta selle bravuuritarist müüjaga seal sosinal rääkis ja siis oli teenindamine juba parem. Noorem naisterahvas oli lahke. Näitas küsitud kaupa.
Kauba maksin sellele vanemale naisele.
Miks selles Zoo kaupluses on selline teeninduskultuur, kas müüjate palk kauba läbimüügist ei sõltugi?
hill