Autosõitjate Eesti lahtiste meistrivõistluste viimane etapp Audru ringrajal pakkus rohkearvulisele publikule palju meeliköitvaid vaatemänge.
Ringrajal selgusid meistrid
Kõige põnevam oli edetabeli seis klassis Super 1600, kus mullune meister Andres Hall edestas kaheksa punktiga Roland Feodorovit.
Paraku sai kuldmedali saatus selgeks juba esimese sõidu esimeses kurvis, kui Erko Eriste, Leedu neiu Ernesta Globyte ja Halli autod vihmamärjal asfaldil kokku põrkasid. Eriste ja Globyte jätkasid sõitu, kuid Halli Volkswagen Golf pidi purunenud käändtelje tõttu raja kõrvale jääma.
Sõiduvõidu võttis Feodorov, kannul Tõnis Hommik ja Eriste. Teises sõidus oli taas kiireim endale Halli ees juba meistrikulla kindlustanud Feodorov. Teise koha sai Kaspar Aruvee ja kolmas oli Raul Karu, kes teenis meistrivõistluste pronksi. Eriste kihutas suure osa sõidust kolmandal positsioonil, kuid tema Lada Samara rehvid hakkasid viimastel ringidel libisema ja Karu leidis võimaluse mööda sõita.
Noorteklassi mõlemad sõidud võitis Karl Raudsepp, kannul Martin Seppam, Enar-Klaus Kunman ja Steven Puust. Kui punktid kokku löödi, selgus, et Seppamile kuulub meistritiitel, Raudsepale hõbedane ja Kunmanile pronksikarva medal.
Vormelite avastardis teenis esimese koha punktid Erko Vallbaum, teiseks tuli valestardi eest 30 trahvisekundit saanud Martin Laur ja kolmandana kihutas üle lõpujoone Marek Kiisa.
Teises sõidus võidutses Laur, Vallbaum sai teise ja Jaak Pipar kolmanda koha.
Hooaja kokkuvõttes teenis meistrikulla Vallbaum, hõbe läks Jani Tammile ja pronksiga pidi rahul olema Laur.
Klassis BMW 325, kus meister selgub pärast Kaunase võistlust, sai mõlemas sõidus esikoha Kristo Krinpus ja teine oli Ruve Veski. Avasõidus kihutas kolmanda koha vääriliselt Peep Pihotalo ja kordusstardis oli kolmas Raimo Lang.
Koduse ringrajahooaja lõppvaatuse kõige värvikama etteaste eest hoolitsesid FIA NEZ GT sarjas võistlevad superautod.
Pertti Kuismanen ja Erik Behrens tõid rajale Chrysler Viperid, Johnny Capor kihutas GT1 klassi kuuluva 650hobujõulise Saleen S7R-iga, Peter Jervemyr võistles Porsche 997 GT2 mudelil ja Mika Viitala demonstreeris Prantsusmaal toodetud Venturi võimeid.
Esimeses sõidus oli kvalifikatsiooni kiireim Behrens võidule väga lähedal, kuid kurvist väljasõit viimasel ringil kukutas ta Kuismaneni järel teisele kohale. Kolmandana tuiskas üle lõpujoone Jervemyr. Kordussõidus oli Kuismanen taas parim, Behrens pidi leppima teise ja Jervemyr kolmanda kohaga.