/nginx/o/2009/09/03/229908t1h4d08.jpg)
Säästumarketite hinnatase muutus eilsest ostjaile soodsamaks, kuna ettevõte langetas kauba hindu ja hakkab pakkuma muude kaupluste kampaaniatooteid samade hindadega.
Säästumarketeid haldava Rimi Eesti Foodi turundus-ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnutsi on hinnalangus tingitud turuolukorrast.
”Säästumarketite eesmärk on olla turul hinnaliider, seni oleme pakkunud kliendile iga päev teistest kauplustest viis kuni kümme protsenti madalamat hinnataset, ent konkurentide kampaaniad on muutunud jõulisemaks,“ ütles Mägioja. “Seetõttu asumegi nüüd Säästumarketite hinnaeelise parandamiseks sõna otseses mõttes muude kaupluste kampaaniapakkumisi kopeerima.“ Mägioja lisas, et teistest madalamate hindade nimel ollakse vajadusel valmis kasumist loobuma. (PP)