Autoralli Eesti meistrivõistlustel hõbemedali võitnud Pärnu noormees Egon Kaur ja tema paarimees Erik Lepikson kihutavad sel nädalavahetusel MMi viimasel etapil Suurbritannias.
Egon Kaur lõpetab hooaja Walesi ralliga
"Üritame sõita arukalt ja auto ühes tükis ralli finišisse tuua, et võimalikult rohkem kilomeetreid koguda," ütles kolmandat korda Walesi teedel kihutav 22aastane Kaur. "Oleme võistlusautot sel aastal oluliselt edasi arendanud, nüüd avaneb meil võimalus end maailma eliitseltskonnaga võrrelda."
Kolmapäevast alates kohalike ralliteedega tutvunud Kaur rääkis, et maailmameistrivõistluste etapil tuleb kihutada kohati ülilibedatel poristel kruusateedel. "Senised kogemused on näidanud, et esimestena startivad autod lõhuvad teekatet hullusi ja tagumisi ootavad ees karmid katsumused," märkis Kaur.
Küsimusele, millised on Kauri tiimi eesmärgid MMi rallil, kostis roolikeeraja Egon: "Suuri sihte me enda ette ei sea, kõige tähtsam on stabiilsus, mis tagab korraliku tulemuse."
Tunamullu koos Kauriga kaheveolisel Renault Cliol Walesis kihutanud Avo Kristov rääkis, et MMi sõidud on tunduvalt pikemad kui kodused rallid. "Kui Eesti meistrivõistluste etappidel on kiiruskatseid 100 kilomeetrit ja koos ülesõitudega tuleb läbida umbes 300 kilomeetrit, siis maailmameistrivõistlustel tuleb need numbrid korrutada vähemalt kolmega," selgitas mullu pärast ränka avariid aktiivsest võistlusspordist loobunud Kristov. "Ma ei tea täpselt, kui palju läheb Kauri tiimile maksma Walesi ralli, kuid arvata võib, et selle raha eest saab Eestis startida päris mitmel rallil."
Kaur ja Lepikson võistlevad Suurbritannias neljarattaveolisel N-rühma Subaru Imprezal. Kaherattaveolistel Citroėn C2 ralliautodel lähevad end rahvusvahelises konkurentsis proovile panema Eesti autospordi tulevikulootused Siim Plangi ja Marek Sarapuu ning Sander Pärn ja Ken Järveoja.