Tubakafirma toetab noorte suitsetamisvastast kampaaniat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eno-Gerrit Link
Copy
„Pole 18. Suitsud ei ole sinule!“ programmi logo.
„Pole 18. Suitsud ei ole sinule!“ programmi logo. Foto: Philip Morris Eesti.

Tubakatootja Philip Morris Eesti jätkab programmi „Pole 18. Suitsud ei ole sinule!“ eesmärgiga hoida ära noorte ligipääs tubakatoodetele jaemüügis.


Jätkuva programmi raames varustab Philip Morris Eesti kuu aja jooksul rohkem kui 1500 müügikohta uuendatud materjalide ja informatsiooniga olulistest õiguslikest nõuetest ja trahvimääradest juriidilistele ja füüsilistele isikutele alaealistele tubakatoodete müümise eest.



Valitud alaealiste kogunemiskohtade vahetus läheduses asuvad müügikohad saavad lisamaterjale, mille eesmärk on sõnumit rõhutada ja aidata kaupmehi hoida ära alaealiste katsed osta sigarette.



„Sigaretid on meie tooted ja need on mõeldud ainult täiskasvanutele, kes on teadlikud suitsetamise ohtlikkusest ja on otsustanud suitsetada. Keegi ei taha, et lapsed suitsetaksid. Meie Philip Morrises ei taha, et kaupmehed müüksid tubakatooteid lastele,“ ütles Philip Morris Eesti korporatiivsuhete juht Kai Raamat. „Kaupmehed on meie olulisemad äripartnerid, kuid meie eesmärk pole ainult see, kui palju meie tooteid müüakse, vaid seegi, kuidas seda tehakse. See on põhjus, miks me jätkuvalt räägime eduka äritegevuse aspektidest ning jagame informatsiooni ja materjale müügikohtadesse paigutamiseks. Usun siiralt, et ainult ühised pingutused, isiklik uskumine ja tahe tegutseda vastutustundlikult viivad olukorra muutumiseni.“



Programm hõlmab rohkem kui 1500 tubakamüügi kohta üle Eesti.



Ettevõtmine sai alguse juba 1998. aastal. Alates selles ajast on kaupmehi varustatud mitmesuguste materjalidega ning korraldatud seminare, et kindlustada arusaamist ja pühendumist vastutustundlike kaubandustavade ja äritegemise osas. Alaealistele sigarettide müümisest keeldumine on üks nendest.



Programmi eesmärk on hoida ära alla 18aastaste noorte ligipääs tubakatoodetele.

Tagasi üles