Kahe pealinna vahelgi tuleb säilitada kohalik rongiliiklus

Silvia Paluoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hommikuses Pärnu-Tallinna rongis arutavad kohaliku rongiliikluse säilitamise vajadust Rail Balticu kaardi juures Tootsi vallavanem Kalev Kaljuste (vasakul), planeeringute korüfee Heiki Mägi ja maavanem Andres Metsoja.
Hommikuses Pärnu-Tallinna rongis arutavad kohaliku rongiliikluse säilitamise vajadust Rail Balticu kaardi juures Tootsi vallavanem Kalev Kaljuste (vasakul), planeeringute korüfee Heiki Mägi ja maavanem Andres Metsoja. Foto: Ants Liigus

Pärnust läheb hommikul Tallinna esimene rong 6.55, eile astus sellele Raeküla jaamast kaardirullidega varustatud seltskond, et kogetule tuginedes veenda tulevikuraudtee planeerijaid praeguse tammi kasutamise võimalikkuses ja tõestada otsustajatele kohaliku rongiliikluse vajadust.

Edelaraudtee nostalgilises vagunis rullisid maavalitsuse planeerimise asjatundjad kaardid lahti, üle lehe joonistusid kavandatava Rail Balticu trassikoridori laiad roosakaspunased jooned, mis 350 meetri ulatuses annab rahvusvahelise rööbastee planeerijatele manööverdamisvõimaluse, jättes lõpptulemusena raudtee ja selle kaitsetsooni laiuseks 66 meetrit.

Teisele kaardile oli kantud praegune raudtee, millel liikuv reisirong peatub veel väikestes ajaloolistes jaamades, nagu Tori, Tootsi, Viluvere, Koogi, Eidapere, Lelle.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles