Skip to footer
Saada vihje

Makaroniboss vihastas homosid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Guido Barilla, Itaalia makaronikontserni Barilla juhatuse esimees, ütles intervjuus, et ei kasuta kunagi geipaari oma firma toiduainete reklaamides. Geide õiguste eest seisvad organisatsioonid kutsusid viivitamatult boikoteerima Barilla tooteid.

Horvaatia liberaalne päevaleht Jutarnji List usub, et Barillal polnud vähimatki aimu, milline negatiivne mõju on tema sõnadel.

”Itaalia ühe suurima reklaamijana on Barilla tutvustanud oma tooteid aastakümneid läbi õnneliku Itaalia perekonna ja motoga: kodu on seal, kus on Barilla. Kui Itaalia parlamendi alamkoja president mõistis hukka naiste stereotüüpse kuvandi Itaalia reklaamides, ei suutnud Barilla ennast tagasi hoida.

Kommentaarid
Tagasi üles