N, 29.09.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Rimi tõi turule uue mahetoidu kaubamärgi

Rimi tõi turule uue mahetoidu kaubamärgi
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Mahetoidu sarja I love Eco tooted.
Mahetoidu sarja I love Eco tooted.

Rimi hüpermarketites on sellest kuust müügil loodussõbralik tootesari I Love Eco, kuhu kuuluvad 40 toodet on viljeldud, töödeldud ja transporditud Euroopa Liidu mahetoodete nõuetele vastavalt.


Tootesarja töötas välja Rootsi päritolu Rimi omanikfirma ICA AB.



Rimi kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja väitel on klientide huvi mahetoodete vastu suurem kui kunagi varem ja kaupmees peab kujundama oma tootevaliku nõudluse põhjal.



“Aasta-aastalt on suurenenud teadlike tarbijate hulk, kes eelistab toiduaineid, mis on vabad sünteetiliste väetiste jääkidest ja geneetiliselt muundatud organismidest,“ tõdes Mägioja.



I Love Eco tootejuhi Ariella Rotsteini sõnutsi on mahetoidu kaubamärgi eesmärk olla läbi ja lõhki ökoloogiline. I Love Eco tooraine ostetakse valdavalt Rootsi põllumeestelt, kaugemalt tuuakse toorained, mis põhjamaal ei kasva, näiteks kohv ja kakao. (PP)

Märksõnad
Tagasi üles