Õunad söödud, said lapsevanemad ühe pildikaardi. Kuna oleme nelja- kuni viieaastaste rühm, on üheks meie suuremaks ja raskemaks õppimiseks sel aastal häälimine. Et see ka vanematel õigesti välja tuleks, said nad pildid sõnadega. Pildil olevat asja tuli nimetada ja häälida.
Kuna oleme liitunud kiusamisest vaba lasteaia programmiga, tuli sedagi lastevanematele tutvustada. Selleks oli meie koosolekul lilla karuke. Selgitasin, et karuke aitab meil lahendada probleeme ja on lohutajaks. Karude koosolekul arutleme teemadel, mis on sõprus, sallivus, austus, hoolivus, julgus.
Ühte lapsevanemat huvitas, mis on laste massaaž. Selgitasin selle kasulikkust ja lugesin ette massaažijutukese. Et karuke aitab lapsi, andsin sõbrakese lastevanematele ja palusin neil rääkida oma muredest seoses lasteaiaga. Lapsevanemad olid rahulolevad ja selgitasid, et ei oska millegi üle kurta. Minu juurde jõudes tahtis karu üksnes mõningaid rühma puudutavaid teateid edasi öelda.
Aeg oli läinud märkamatult ja leidsin, et enam pikalt õuesõppest ei räägi, vaid andsin koduteele kaasa ülesande. Koju minnes vaadake palun, kui ilusaks on muutunud lasteaia ja kodu ümbruse puud. Näidake seda ka lastele ja homme tuleb iga laps ühe ilusa värvilise lehega lasteaeda.
Et koosolek algas arvumaale minekuga, tuli sealt ka välja pääseda. Jagasin kõigile numbrikaardid. Nüüd oli täita veel viimane ülesanne. Koju saavad need, kellel on viis. Rõõmsalt sai hõisata ainult kolm vanemat, ülejäänud olid väga nõutute nägudega: mis nüüd, kas tuleb lasteaeda jääda? Natuke mõtlemist ja koos arutamist, saime teada, et viis on ka näiteks kolm pluss kaks. Nüüd leiti kiiresti paariline, mõnel tuli ka kaks paarilist leida (kolm pluss üks, pluss üks). Tagurpidi mööda numbrirada arvumaalt välja ja võiski koju minna.
Suurimaks tänuks kordaläinud koosolekust oli lapsevanemate arvamus, et nii huvitaval koosolekul pole nad varem olnud, ja tänusõnad, et nüüd nad teavad, mis on õppimine mängu kaudu, miks laps räägib ainult mängimisest, ise aru saamata, et samal ajal ta ka õpib.