Juhised reisijatele, kelle lend on tühistatud

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Toomas Huik

Estonian Air pakub inimestele, kelle reis on tühistatud, võimalust piletid ümber vahetada samale marsruudile ja samasse teenindusklassi. Kuupäevamuudatusi saab teha 31. maini. Samuti võib oma lennupileti tühistada ja taotleda raha tagastamist.


Lennupileti raha tagastust saab taotleda ainult siis, kui lend on ametlikult annulleeritud. Väljastatud pileteid on reisijal õigus tagastada aasta jooksul alates tühistatud lennu kuupäevast.



Juhul kui pilet osteti reisibüroost, tuleb pöörduda konkreetse büroo poole. Kui aga pilet on ostetud Estonian Airi klienditeenindusest, tuleb võtta ühendust klienditoe telefonil 640 1160.



Kui lennuliiklus taastub, on eelisõigus reisijatel, kellel on originaalpilet konkreetsele lennule. Ülejäänud sõitasoovijad paigutatakse vabadele kohtadele üldjärjekorra alusel.



Finnairi reisijad saavad 25. aprillini muuta või tühistada käesoleval nädalal toimuma pidanud lende. Lennuinfo kiireks edastamiseks palub Finnair oma klientidel kontrollida mobiiltelefoni numbri olemasolu oma broneeringus.



Finnair palub kõigil, kellel lähiajal on reis plaanis, võimalusel oma lennuaega muuta või vajadusel tühistada.



Raha tagastust saab taotleda ka lendude puhul, mida ei ole annulleeritud, kuid mille väljumise kuupäev on enne 25. aprilli. Samuti on võimalik muuta oma lennu toimumise aega reisidele kuni 30. novembrini.



Finnair teavitab SMSi teel tühistatud lendudest kõiki reisijaid, kes on lisanud broneeringusse oma mobiiltelefoni numbri.



Reisijad, kes juba on alustanud koduteed ning kasutavad mõnda alternatiivset transpordivahendit sihtkohta jõudmiseks, saavad taotleda Finnairilt lennupileti osalist kompenseerimist. (PP)

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles