Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2011/03/25/544976t1h95c1.jpg)
Pärnu linna ühendamisel Tallinnaga loodavad pärnakad eelkõige autodele ja bussidele, siis tuleb tükk tühja maad ning alles siis tuleb kõne alla rongiliiklus. Jättes hetkeks kõrvale Rail Balticu, mille valmimine, isegi kui see tõesti teoks saab, jääb üpris kaugesse tulevikku, saab Eesti rongiliikluse all veel pikalt mõelda ainult kohalikke liine, nagu need Tallinnast Pärnu, Viljandi ja Tartu poole kulgevad.
Emotsionaalses plaanis võib ju tõesti tunduda ülekohtune ja ebaõiglane, et reisirongiga Pärnust Tallinna ja sealt tagasi sõites peab Lelle jaamas viie minuti jooksul teise rongi ümber istuma.