Lehelugeja küsib: miks ei ole kontolt raha maha läinud?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ajaleht Pärnu Postimees.
Ajaleht Pärnu Postimees. Foto: URMAS LUIK/PRNPM/EMF

Mitmed tellijad on helistanud Pärnu Postimehe toimetusse ja öelnud, et neil ei ole raha kontolt lehetellimuse eest maha läinud ning tunnevad muret, kas nad nüüd lehte ei saagi.

Express Post andis teada, et tehniliste probleemide tõttu võib esineda häireid 5. ja 6.detsembril maksepäevaga e-püsimakselepingu alusel lehetellimuse raha laekumistega. Maksete automaatne sooritamine toimub esimesel võimalusel. Express Post palub varuda kannatust, sest tegemist on suure süsteemse muudatusega.

Kui seni otsekorralduslepingut kasutanud lehetellija märkab oma pangakontol, et makse ei ole toimunud, siis muretsemiseks ei ole veel põhjust. Kindlasti saavad kõik e-arvete maksed teostatud päev või kaks hiljem. Eraldi makseid ei ole tarvis netipangas teostama hakata.

Tagasi üles