Eesti Postiga võib nüüdsest pakke saata kodust väljumata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eno-Gerrit Link
Copy
Postipakid. Foto on illustratiivne.
Postipakid. Foto on illustratiivne. Foto: Andres Teiss/ Postimees.

Posti- ja logistikaettevõte avas uue veebikeskkonna aadressil kuller.post.ee, mille vahendusel on kõigil võimalik pakke saata, teatas Eesti Post.


Uus keskkond on lihtne ja kasutajasõbralik, pakid on jagatud kolme kaalukategooriasse ning tasumine ja aadresskaardi vormistamine toimub sama veebikülje vahendusel.

Võimalik on nii kuller koju pakile järele tellida kui viia tasutud saatekulu ja vormistatud aadresskaardiga pakk ise postkontorisse ja see seal järjekorras seismata letis üle anda.

Kõik veebikeskkonnas vormistatud pakid toimetatakse saajale kulleriga kätte ja saatja saab veebikeskkonnas jälgida, millal see täpselt toimus.

"Eesti Posti jaoks on tegemist väga olulise uue rakendusega," tõdes posti- ja logistikaettevõtte logistikadivisjoni juht Ansi Arumeel. "Seni said ainult lepingulised kliendid pakile kulleri järele tellida ja arveldamine toimus igakuise arve alusel. Nüüd võib ettemaksu kaudu teenuse eest tasudes kulleri järele kutsuda igaüks. Paki teele panemiseks on veebikeskkonnas vaja teha vaid 3-4 lihtsat sammu.”

Antud veebikeskkond on mõeldud eelkõige eraklientidele ja neile väiksematele äriklientidele, kes kasutavad kullerteenust ebaregulaarselt.

Suuremate mahtudega äriklientide jaoks töötab analoogne, kuid laiema põhi- ja lisateenuste valikuga veebikeskkond juba eelmise aasta algusest.

Tagasi üles