LVMi kampaania kandideerib aasta turundustäheks

PP
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
LVM Kinnisvara.
LVM Kinnisvara. Foto: Urmas Luik

LVM Kinnisvara reklaamikampaania “Müüdud 90 päevaga” kandideerib 2013. aasta turundustähe tiitlile.

Kokku püüab Turundusraadio korraldatud rahvahääletusel parima turundusteo tiitlit 34 nominenti.

Turundusraadio on Marketingi instituudi internetipõhine raadiosaade, mida juhivad Marketingi instituudi juht ja turunduskonsultant Anu-Mall Naarits ning suhtekorraldaja Raul Kalev.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles