Pere sai pea kolm korda kõrgema elektriarve

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Elektriliinid.
Elektriliinid. Foto: Margus Ansu / Postimees

Sindis elav perekond Liidemaa sai aprillis elektriarve, mis oli pea kolm korda kõrgem, kui nad tegelikult maksma oleks pidanud. Kuna perel oli elektriarve maksmiseks tehtud otsekorraldus, läks Leida Liidemaa kohe Pärnusse klienditeenindusse, kus tunnistati, et Eesti Energia on neile saatnud eksliku arve, ja väljastati uus arve uue maksetähtajaga. Ometi tuli Liidemaade postkasti enne selle uue maksetähtaja kättejõudmist meeldetuletus, et nad on Eesti Energiale võlgu.

“Mis oleks saanud, kui me poleks kohe viga märganud? Kas Eesti Energia olekski 324 krooni asemel 951 krooni meie pangaarvelt maha võtnud?” küsis Leida Liidemaa.

Eesti Energia vastab:

“Kõnealune klient teatab meile näite näidukaardiga ning 9. aprillil saabunud näidu luges meie skänner valesti: õige näidu 010560 asemel luges masin 010960. Kui klient teeninduse poole pöördus, sisestati õige näit ja tehti korrigeeriv arve: 400 kWh.

Seega põhjustas probleemi näidukaardilt masina poolt valesti loetud näit. Kui klient poleks teenindusse tulnud, oleks tal tekkinud ettemaks, see tähendab, et tasutud oleks olnud suurema näiduni ja probleem oleks välja tulnud järgmise näidu teatamisega.

Eesti Energia palub kliendilt vabandust tekkinud vea ja ebamugavuste pärast.”

Tagasi üles