/nginx/o/2011/03/25/544976t1h95c1.jpg)
Kiirlaenu pakkuvate ettevõtete reklaamid ületavad lubaduste ja ilu poolest tavaliste pankade pakkumisi. Kõik näib lihtne, mugav, kiire ja soodus. Paraku, nagu võiks ja peaks ammu kõigile selge olema, võivad kiirlaenud olla küll mugavad ja kiiremad kui traditsioonilised pangalaenud, kuid kindlasti mitte soodsad. Selles veendumiseks piisab uurida reklaami alla ilmuvat väikest kirja.
Sel nädalal hämmastas nii pankasid, võlanõustajaid, meediaväljaandeid kui nende lugejaid teave, et Swedbankis on umbes 1300 alaealise pangakontot kasutatud kiirlaenu võtmiseks. Lapsed ise laenu ei võtnud, selle taga on nende vanemad või hooldajad. Kindlasti ei piirdu see Swedbanki ja 1300 lapsega, võib üsna kindlalt oletada, et kui kõigi Eestis tegutsevate pankade peale numbrid kokku lüüa, on tulemus masendavam.