Eesti kaubad leidsid põllumajandus- ja toidumessil Grüne Woche imekiirelt ostjad

Aino Siebert
, Das Baltikum-Blatt
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eesti oli Berliinis maailma ühe suurima põllumajandustoodangut ja maaelu tutvustava rahvusvahelise messi Die Grüne Woche (Roheline Nädal) tänavune partnermaa.

Väike Läänemere-äärne riik tutvustas ennast 70 riigi esindajatele, kes olid saabunud Saksamaa pealinna kõigilt kontinentidelt, tunnuslausega ”NATURlich Estland“. ”Natürlich“ tähendab saksa keeles ”otse loomulikult“ ja ”Natur“ loodust. Sellega sooviti toonitada, et toiduained ”Made in Estonia“ pärinevad otse loomulikult ainult puhtast keskkonnast.

Päev enne Rohelise Nädala ametlikku avamist 17. jaanuaril kogunesid akrediteeritud ajakirjanikud Olde Hansa restorani Eesti messialal hallis 8.2, kus põllumajandusminister Helir-Valdor Seeder isiklikult esitles neile partnermaad.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles