Pärnu kaubasadamast saab Eesti Amsterdam

Tõnu Kann
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu kaubasadama uue kai valmimine tähendab ühtlasi Pärnu kaubasadama lõpuni ehitamist ja Jannseni kai vabastamist hakkpuidukuhjatistest.
Pärnu kaubasadama uue kai valmimine tähendab ühtlasi Pärnu kaubasadama lõpuni ehitamist ja Jannseni kai vabastamist hakkpuidukuhjatistest. Foto: Ants Liigus

Pärnu sadamas algas kaubalaevade kai pikemaks ehitamise viimane järk, mis muudab Pärnu kaubasadama üheks pikema lastimis-lossimiskaiga sadamaks Eestis.

Uus kai, mis kulgeb praegusest Vana-Pärnu kaubasadamast mere poole, saab pikkust juurde umbes 180 meetrit, mis teeb kaubasadama kai kogupikkuseks ligemale pool kilomeetrit.

Sadamakapten Riho Printsi kinnitust mööda võimaldab uue kai valmimine Pärnu sadamas lastida-lossida viit kaubalaeva korraga, kuivõrd pikimad alused, mis Pärnu sadamasse sisse sõita saavad, ei ületa sadat meetrit. Pikemate laevade sadamasse sisenemiseks ei jätku jõesuudmes lihtsalt ümberpööramise ruumi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles