Pabermeedia on reklaamikanalina jätkuvalt tõhus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Eesti ajalehtede liidu (EALL) tellitud reklaamikanalite uuringu tulemused näitavad, et traditsiooniline ehk pabermeedia on reklaamikanalina jätkuvalt tõhus.

Turu-uuringute ASi märtsis tehtud üle-eestilise uuringu tulemustest selgub, et 38,5 protsenti vastanutest on kas keelanud reklaami postkasti panemise või leiab, et postkasti jõudva otseposti hulk on häirivalt suur. 20 protsenti vastanutest hävitab aga otseposti kohe.

Uuring näitas, et otseposti kasulikkus tarbija jaoks suureneb koos tarbija vanusega. Otseposti kasulikkust hindavad eelkõige pensionärid. Samas on ettevõtjad, juhid, tippspetsialistid, üliõpilased ja õpilased seda meelt, et otsepost pigem koormab neid ebavajaliku infoga.

Märksõnad

Tagasi üles