Eero Palm: Mida kujutab endast lisamüük Eesti moodi?

, Trendline’i arenduskonsultant
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eero Palm.
Eero Palm. Foto: PP

Ettevõtjad räägivad lisamüügist ja selle vajalikkusest nii omavahel kui konverentsidel. Täitsa õige. Klient on kohal ja kaup seisab riiulil. Agressiivsust ja kliendi nn ära rääkimist propageerivad koolitajad-libesuud lisavad õli tulle.

Justkui oleks tegu mingi röövlikambaga, kes proovib vaesest kliendist kõikvõimalike closing’u (müügi lõpetamise) vahendite ja trikkidega viimast võtta. Imporditakse ameerikalikku raha-raha-raha mentaliteeti. Mõni laiuskraad allpool (turismipiirkondades) on meist suur osa näinud, et just nii müügitöö ja lisamüük käivadki. Tunne on kehv ja pigem proovime vältida suhtlemist sealse müüjaga. Stopp! Keskkond, kus elame, on tagasihoidlikult põhjamaine nii müüja kui ka kliendi poolt vaadatuna.

Müük ja lisamüük

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles