Taxify nutirakendus jõudis Pärnusse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eno-Gerrit Link
Copy
Takso tellimiseks peab klient laadima oma nutitelefoni Taxify mobiilirakenduse.
Takso tellimiseks peab klient laadima oma nutitelefoni Taxify mobiilirakenduse. Foto: Taxify

Esimesed kuus Pärnu taksojuhti võttis kasutusse nutirakenduse Taxify, mis võimaldab mugavalt ja kiiresti nutitelefoniga taksot tellida.

"Mul on väga hea meel, et Taxify jõudis suveks Pärnusse. Taxify on saanud varem palju taksode otsinguid Pärnust, nüüd on teenus avatud," ütles Taxify OÜ tegevjuht Markus Villig. „Me ootame Taxify teenusega liituma Pärnu taksofirmasid ja soovi korral üksikuidki taksojuhte, et taksode valikut suurendada.“

Taxify alustas tegevust Tallinnas eelmise aasta suvel ja Taxify on nüüdseks Tartus ja Haapsaluski. Pärnu on Eestis neljas linn, kus tegevus avatakse. Taxify süsteemis on Eestis tuhatkond taksot.

Takso tellimiseks peab klient laadima oma nutitelefoni Taxify mobiilirakenduse. Tellimisel saab klient taksot valida auto kauguse, hinnakirja või teiste klientide jäetud tagasiside alusel. Pärast tellimuse esitamist näeb reaalajas takso lähenemist ja vajadusel saab otse taksojuhile helistada. Taxify mobiilirakendus on kõigile klientidele tasuta.

„Taxify on väga mugav, sest võimaldab nüüd järjest rohkemates Eesti linnades kahe klikiga taksot tellida, ilma et peaks otsima kohaliku linna taksode telefoninumbreid,“ märkis Villig.

Taxify on pälvinud tänavu Eestis laialdast tunnustust, võites juuni alguses Eesti parima mobiilirakenduse konkursi ja jõudes Ajujahi konkursi finaali, kus pälvis publiku lemmiku auhinna.

Tagasi üles