Tarbijakaitseamet juhib ostjate tähelepanu asjaolule, et tavapoest ostetud kvaliteetset toodet ei pea kaupleja ümber vahetama ega tagasi võtma. Sellist kohustust pole teisteski Euroopa Liidu liikmesriikides, pigem on tagasivõtmise või vahetamise puhul tegemist laialt levinud hea tavaga.
Tellijale
Uurige asja hoolega enne, kui ostma hakkate
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
“Ameti poole pöördub alatihti tarbijaid, kes on ostnud tavakauplusest mingi toote ja hiljem kodus avastanud, et selle suurus, värv või muu omadus neile siiski ei sobi,” selgitas tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski. “Tarbijad on nördinud, kui kaupleja pole nõus kaupa ümber vahetama või kaupa tagasi võtma ja raha tagasi andma.”