Riigi jaoks pole Pärnu ja Kihnu lennujaamal vahet

Teet Roosaar
, uudistetoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saartele sõitmiseks kasutati eelmisel talvel selliseid lennukeid. Turismiettevõtjate sõnul peaksid Pärnus aga maanduma vähemalt 68kohalised lennukid, et tšarterlennud ära tasuks.
Saartele sõitmiseks kasutati eelmisel talvel selliseid lennukeid. Turismiettevõtjate sõnul peaksid Pärnus aga maanduma vähemalt 68kohalised lennukid, et tšarterlennud ära tasuks. Foto: Urmas Luik

Eesti riik on arendanud avaliku sektori kulutustest elatuvat Tartu lennujaama ja lasknud eraettevõtlusest toituval Pärnu lennujaamal laguneda, praegu on Eesti suvepealinna lennujaam võrreldav Kihnu omaga.

Kui Nõukogude armee 1993. aastal Pärnu endiselt sõjaväelennuväljalt lahkus, jäi siia maha 2500 meetri pikkune ja 45 meetri laiune lennurada, mis oli võimeline teenindama kuni 190tonnise stardimassiga lennukeid.

Nüüd on lennuamet Pärnus kuuest tonnist raskemate lennukite teenindamise keelanud ja AS Tallinna Lennujaam teeb hädapäraseid investeeringuid, et säilitada saartele lendamiseks lennurajast 800 meetri pikkune ja 30 meetri laiune lõik.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles