
Tarbijakaitseametis räägiti esmaspäeval, 10. novembril e-kaubanduse olukorrast ja e-äris esinevatest probleemidest. Leiti, et usaldus on e-kaubanduse võtmeküsimus ning et e-kauplejate usaldusväärsuse kasvu eeldus on ennekõike korrektsus.
Tarbijakaitseametis räägiti esmaspäeval, 10. novembril e-kaubanduse olukorrast ja e-äris esinevatest probleemidest. Leiti, et usaldus on e-kaubanduse võtmeküsimus ning et e-kauplejate usaldusväärsuse kasvu eeldus on ennekõike korrektsus.
Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste peab e-kaubanduse arengut Eestis muljetavaldavaks, kuid koos sellega tekib ka probleeme. „Mida kiiremini e-kaubanduse maht kasvab, seda rohkem tekib selles äris konkurentsi, sealhulgas paraku kõlvatut konkurentsi, mis ettevõtmise usaldusväärsust ohustab,“ ütles ta.