Tarbijakaitseametis räägiti esmaspäeval, 10. novembril e-kaubanduse olukorrast ja e-äris esinevatest probleemidest. Leiti, et usaldus on e-kaubanduse võtmeküsimus ning et e-kauplejate usaldusväärsuse kasvu eeldus on ennekõike korrektsus.
Tellijale
Ostke targalt e-poest – algas teavituskampaania
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste peab e-kaubanduse arengut Eestis muljetavaldavaks, kuid koos sellega tekib ka probleeme. „Mida kiiremini e-kaubanduse maht kasvab, seda rohkem tekib selles äris konkurentsi, sealhulgas paraku kõlvatut konkurentsi, mis ettevõtmise usaldusväärsust ohustab,“ ütles ta.