Vanemad ootavad ikka, et õpetaja lapsed targaks õpetaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ütlus “kes palju teeb, see palju jõuab” iseloomustab hästi Pärnu Kuninga tänava põhikooli õpetajat Lemme Sulaoja, kes jõuab põhitöö kõrvalt kolleege koolitada ja korraldada Eesti klassiõpetajate liidu tegevust.
Ütlus “kes palju teeb, see palju jõuab” iseloomustab hästi Pärnu Kuninga tänava põhikooli õpetajat Lemme Sulaoja, kes jõuab põhitöö kõrvalt kolleege koolitada ja korraldada Eesti klassiõpetajate liidu tegevust. Foto: Urmas Luik

Teel teadmiste juurde viib elu meid kokku paljude õpetajatega. Mida pikem ja käänulisem haridustee, seda enam teejuhte sinna mahub.

Sõltumata haridusest ja karjäärist seob inimesi tõsiasi, et oma esimest õpetajat ei unusta keegi. Tema on teejuht, kes alatiseks meelde jääb, olgu hilisem õpinguperiood kui tahes põnev ja pikk.

Esimesi kooliõpetajaid – klassiõpetajaid – on pedagoogide seas kõige arvukamalt. Seda toredam on avastada, et Eesti klassiõpetajate liidu ühe looja ja eestvedaja leiame siitsamast Pärnust.

Märksõnad

Tagasi üles