Bussiinfot telefonitsi tasuta ei saa

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: PP

Maainimene (nimi on toimetusele teada) kurtis, et Pärnu bussijaama infonumbril helistades tuleb kaua oodata. Telefon kutsub, aga keegi ei vasta.

Aeg kulub ja kõne eest tuleb maksta, kuid kasu helistamisest pole, pahandas inimene, kel oli ette näidata arvegi.

Näiteks oli ta detsembris teinud bussijaama tasulisel infonumbril viis kõnet, mis kokku kestsid neli minutit ja 36 sekundit. Nende eest tuli tasuda kokku 1,86 eurot. Helistaja sõnutsi sai ta vastuse vaid ühele kõnele, teised kõned ta katkestas.

Märksõnad

Tagasi üles