Ühistranspordikeskus töötab suurema kärata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pärnu linnaliinide skeem on silmaga vaadata lihtne. Küll on keeruline panna samal ajal ja süsteemselt linnas sõitma veerandsada bussi.
Pärnu linnaliinide skeem on silmaga vaadata lihtne. Küll on keeruline panna samal ajal ja süsteemselt linnas sõitma veerandsada bussi. Foto: Ants Liigus

Pärnu linna- ja maabussiliinide ja kaugemas tulevikus saari mandriga ühendava laeva- ja lennutranspordi korraldamiseks loodud MTÜ Pärnumaa Ühistranspordikeskus hakkab tasapisi oma rolli sisse elama.

„Rooma linna ei tehtud ka kärts-mürts! Ühe päevaga,“ muigas keskuse juhataja Andrus Kärpuk. „Oleme siiski ainult kolmekesi, aga käivitamise aeg on alati kindlasti töömahukam, kui on pärast tavaline paika loksunud tööprotsess.“

Keskuse käivitamine hakkas pihta mullu septembri keskel, mil Eesti valitsus andis volituse asutada Pärnumaa ühistranspordikeskus. Sama kuu lõpus kirjutasid omavalitsuste esindajad Kilingi-Nõmmes viiendal maakogul alla keskuse asutamislepingule ja põhikirjale.

Tagasi üles