Parim teenindaja peab oluliseks suhtlemist

Andris Tammela
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rõõmsameelne Erli Pärnpuu aitab heameelega kliendil kaupa valida ja tunneb vestluse käigus ka huvi, kuidas on kundel päev möödunud.
Rõõmsameelne Erli Pärnpuu aitab heameelega kliendil kaupa valida ja tunneb vestluse käigus ka huvi, kuidas on kundel päev möödunud. Foto: Urmas Luik

Eesti üheks parimaks teenindajaks valitud Pärnu Keskuse Denim Dream kaupluse müüja Erli Pärnpuu (23) hindab üle kõige vahetut suhtlust kliendiga.

Üheks parimatest valiti Pärnpuu sel põhjusel, et Eesti parimate teenindajate konkursil osalenud jagati piirkondlikult kolme kategooriasse. Eraldi valiti Tallinna, Tartu ja ülejäänud Eesti parimad teenindajad. Selles ülejäänud Eesti kategoorias Pärnpuu eelmisel nädalal Tallinna Coca-Cola Plazas toimunud konkursil triumfeeriski.

Väärt kogemus Austraaliast

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles