Risto Eelmaa: Kuidas üleilmse e-kaubanduse keerises kohalikul tasandil välja paista

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Risto Eelmaa.
Risto Eelmaa. Foto: PP

Keskmine eestlane sai möödunud aastal postiga üheksa pakki. Veel paari aasta eest jäime selle näitaja poolest Põhjamaadest märkimisväärselt maha, kuid nüüd oleme Soomet ja Rootsit kinni püüdmas.

Paraku pole kohalikel e-kaupmeestel põhjust liialt rõõmustada, sest uuringu tulemused kinnitavad, et mahud kasvavad ennekõike välismaalt tellitavate postipakkide arvelt. Kuidas aga siinsed, maailma mõistes väikesed tegijad, e-kaubanduse globaalsest võidukäigust suurema tüki endale hammustada saaksid?

Väljakutse seisneb põhjanaabritele järele jõudmises tarbijates usalduse tekitamises, kodumaise toodangu eelistama panemises ja olemasolevate võimaluste oskuslikus kasutamises.

Märksõnad

Tagasi üles