Tarbijakaitseamet alustas 27. aprillil kampaaniaga „Kauple ausalt. Osta targalt!“, mis juhib tarbijate ja kauplejate tähelepanu ebaausatele kauplemisvõtetele – nende äratundmisele ja nende kasutamisest hoidumisele ning loobumisele.
Tellijale
Ebaausad kauplemisvõtted
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
„Ausus tarbija suhtes ei ole väärtus omaette, vaid peab kujunema igapäevaseks kauplemisstandardiks. Kauplejatele tuletame meelde, et ebaausatele kauplemisvõtetele tuginev konkurentsieelis saab olla vaid lühiajaline, kuivõrd see ei tugine usalduse loomisele. Seejuures kahjustab see kogu sektori mainet,“ selgitas tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.