Sisukord
Paberleht
Postimees
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sooduskampaaniad peibutavad ja mõnikord petavad

4 min lugemist
Kuigi kaubal võib olla eriti hea hind, ei tea tarbija, millega seda hinda võrreldakse, ja reklaam võib olla eksitav. FOTO: Urmas Luik

Tarbijakaitseamet esitles sel nädalal tänavu märtsis ja aprillis korraldatud kontrollikampaaniat “Kauple ausalt. Osta targalt!”.

Tellijale

Mullu tehtud tarbijakaitseuuringus tõi kolmandik vastajaist esile asjaolu, et tihti saavad väljareklaamitud tooted väga kiiresti otsa ja neid polegi võimalik osta. Seetõttu kontrollis tarbijakaitseamet tänavu kevadel 81 kauplust üle Eesti.

Kontrollitit 6480 toodet, mida kauplused olid reklaaminud oma kampaanialehtedel. Puudusi leiti pea igas kaupluses: 35 poes puudus kokku 159 kampaaniatoodet. Peamiselt oli see toidukaup. Puudused olid suures osas seotud eksituse või tarne hilinemisega.

21.02.2020 23.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto