T, 27.09.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Kaur Lass: Jannseni sadamast faktidega

Kaur Lass
, OÜ Head planeerimisekspert
Kaur Lass: Jannseni sadamast faktidega
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Kaur Lass.
Kaur Lass. Foto: PP

Astrid Hindriksi arvamusartiklis “Kas kompromiss Jannseni tänaval on võimalik” (PP 02.07) on kuvatud valik, et Pärnu peab otsustama, kas elada 21. sajandi väikelinnas või maapealses põrgus. Kas see pole kohatu 41 000 elanikuga linnale, mis on suuruselt Eesti viies omavalitsus ja üks tugevaim multifunktsionaalne regionaalne keskus?

Pärnu loogiline valik on olla kuurort- ja tööstuslinn, nagu linn ise on defineerinud. Sellele on viidatud linna arengukavas ja kehtivas üldplaneeringus. Tööstuse püsimiseks ja arenemiseks Pärnus on vaja ekspordikanaleid. Sadamad on selleks Pärnus juba olemas, sh on faktiliselt olemas üldplaneeringu järgi Johann Voldemar Jannseni 44, 46 ja 50a kinnistul tegutsev kaubasadam.

Pärnu üldplaneering määrab Jannseni 44, 46 ja 50a kinnistule äri- ja tootmismaa ning annab kogu kinnistute veepiiri ulatuses veesildumisala koos kaubasadamate tingmärgiga.

Märksõnad
Tagasi üles