Nutiseadmed aitavad teadmisi omandada

3.c klassi lapsed harjutavad matemaatikatunnis peastarvutamist mänguga Math Duel, mis annab sõbraga mängides ülesannete lahendamisele väikese võistlusmomendi.

FOTO: Urmas Luik

Pärnu Kuninga tänava põhikooli lapsed teavad, et nutiseadmed koolis ei tähenda ainult vahetunnis telefoniga mängimist, vaid aitavad selgeks saada koolitarkusedki.

Tellijale

Pärnu koolides viiakse sel aastal ellu digipööret, mille raames projektis osalevad koolid püüavad koolielu huvitavamaks või õpetamist sisukamaks muuta digilahenduste või mobiilirakenduste abil.

Kuninga tänava põhikoolis kasutatakse sügisest alates GPS-andmeside põhist nutiseadme rakendust Loquiz, mis võimaldab nii õues kui koolimajas korraldada orienteerumismänge. Radade kontrollpunktides tuleb vastata temaatilistele küsimustele või täita ülesandeid, mida saab varieerida vastavalt mängu eesmärgile.

Tagasi üles