Äsjaostetud tomatipasta ehmatas räige hallitusega

Raido Keskküla
, Pärnu Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Purgi kaanelt võib lugeda, et toode säilib kuni käesoleva aasta 21. detsembrini.
Purgi kaanelt võib lugeda, et toode säilib kuni käesoleva aasta 21. detsembrini. Foto: Lugeja pilt

Pärnu Postimehe lugeja saatis veebitoimetusele fotod hallitama läinud ja ilmselgelt riknenud Gardneri tomatipasta purgist, mille ta ostis eile Pärnu Jannseni tänava Säästumarketist.

Riknenud toote ostnud Aleksandri sõnutsi ei jätnud ta ostukviitungit alles ega läinud seetõttu kaupa poodi tagasi viima. Kauplusekett soovitab mehel kindlasti isegi ostutšeki puudumisel pöörduda raha tagasisaamiseks kaupluse poole.

Riknema läinud Gardneri tomatipasta purgikaanelt võib välja lugeda, et toode on kõlblik kuni käesoleva aasta 21. detsembrini.

„Kui klient on avastanud poes või kodus, et ostetud kaup pole nõuetele vastav, soovitame kohe teavitada sellest kaupluse töötajat,“ ütles Säästumarketite keti emafirma Rimi Eesti Food ASi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats. „Sellistel juhtudel vahetatakse kauplusest ostetud kaup või antakse raha tagasi.“

Bats rääkis, et kui tegemist on märgitootega (ettevõtte eritellimusel valmistatud tootega), vahetatakse mittevastav kaup ka ostutšekki esitamata kaupluses välja.

„Selle toote puhul on tegemist Rimi eritellimusel toodetud kaubaga,“ ütles Bats. „Palume kliendilt vabandust ja soovitame tal kindlasti kauplusesse tulla, et raha tagasi saada.“

Batsi sõnutsi võib praeguse juhtumi pilte vaadates järeldada, et toote pakend on hermeetiliselt sulgemata. Pakendisse on pääsenud õhk ja seetõttu on toode riknenud enne valmistaja määratud säilimistähtaega.

„Selliseid juhtumeid, kus pakend on hermeetiliselt sulgemata, võib esineneda ainult üksikutel juhtumitel, rääkis Bats. „Kõnesoleva tootega on selline juhtum ainuke.“

Batsi kinnitusel käsitletakse nende firmas iga kauba kohta käivat kliendipretensiooni väga tõsiselt. „Kaubapartii kontrollitakse kõikides kaubaketis olevatest kauplustest ka üksikute pretensioonide puhul.Teave edastatakse toote valmistajale ja palutakse valmistajapoolset selgitust,“ selgitas Bats.

Batsi sõnutsi tuleb juhtumeid, kus toode ei ole kvaliteetne, aeg-ajalt ikka ette. Terve kaubapartiide eemaldamist juhtub aga väga harva. “Kogu partii müügilt eemaldamise põhjus on pigem teistsugune, näiteks vale tootemärgistus, ebakvaliteetne pakend vms,“ selgitas Bats. „Tootepartii eemaldamist põhjusel, et toode on hallitanud või halvaks läinud enne säilivusaja lõppu, tuleb ette väga harva.“

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles