Elisa hoiatab oma kliente sotsiaalvõrgustikus Facebook leviva tasulise perioodilise teenuse eest, kus kliendile püütakse jätta muljet, et ta tellib oma mobiiltelefoni ühekordse tasuta helina.
Elisa hoiatab kliente Facebookis leviva petuskeemi eest
Facebookis on tänasest üleval Elisa, EMT ja Tele2 kliente eksitav reklaam, kus püütakse jätta muljet, et tegemist on operaatorite reklaamikampaaniaga ning kutsutakse kliente üles tellima oma mobiiltelefoni tasuta helin.
„See teenus on kliente selgelt eksitav, sest reklaamitakse tasuta helinat, kuid liitudes saab klient endale polühelina perioodilise teenuse, mis maksab talle 3,20 eurot nädalas,“ ütles Elisa tootejuht Maksim Maškin.
Reklaam rikub selgelt tarbijakaitseameti koostatud, käesoleva aasta 15. märtsil avalikustatud mobiilsete perioodiliste sisuteenuste pakkumise juhendit," märkis Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.
Elisa on kinnitanud, et kavatseb juhendit järgida ja nõuda selle täitmist oma koostööpartneritelt, kes pakuvad sisuteenuseid.
„Elisa tahab, et peroodiliste sisuteenuste mängureeglid oleksid kliendile selged ja aruśaadavad ning sisuteenuse tellimisel saaks klient täpselt aru, millega ta liitub. Praegusel juhul klienti eksitatakse nii teenuse sisu kui teenuse pakkuja osas. Kliendile püütakse jätta muljet, et teenuse pakkuja on Elisa, EMT või Tele2,“ tõdes Maksim Maškin.
Elisa pöördus teenust vahendava Ericsson IPX poole nõudega, et eksitava sisuga reklaam viidaks kooskõlla tarbijakaitseameti juhendiga või eemaldataks Facebookist. Samuti edastas Elisa teabe juhendi rikkumise kohta tarbijakaitseametile.