Elisa hoiatab kliente Facebookis leviva petuskeemi eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eno-Gerrit Link
Copy
Sotsiaalvõrgustikus Facebook levib tasulise perioodilise teenuse reklaam, kus kliendile püütakse jätta muljet, et ta tellib enda mobiiltelefoni ühekordse tasuta helina.
Sotsiaalvõrgustikus Facebook levib tasulise perioodilise teenuse reklaam, kus kliendile püütakse jätta muljet, et ta tellib enda mobiiltelefoni ühekordse tasuta helina. Foto: facebook.com

Elisa hoiatab oma kliente sotsiaalvõrgustikus Facebook leviva tasulise perioodilise teenuse eest, kus kliendile püütakse jätta muljet, et ta tellib oma mobiiltelefoni ühekordse tasuta helina.

Facebookis on tänasest üleval Elisa, EMT ja Tele2 kliente eksitav reklaam, kus püütakse jätta muljet, et tegemist on operaatorite reklaamikampaaniaga ning kutsutakse kliente üles tellima oma mobiiltelefoni tasuta helin.

„See teenus on kliente selgelt eksitav, sest reklaamitakse tasuta helinat, kuid liitudes saab klient endale polühelina perioodilise teenuse, mis maksab talle 3,20 eurot nädalas,“ ütles Elisa tootejuht Maksim Maškin.

Reklaam rikub selgelt tarbijakaitseameti koostatud, käesoleva aasta 15. märtsil avalikustatud mobiilsete perioodiliste sisuteenuste pakkumise juhendit," märkis Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.

Elisa on kinnitanud, et  kavatseb juhendit järgida ja nõuda selle täitmist oma koostööpartneritelt, kes pakuvad sisuteenuseid.

„Elisa tahab, et peroodiliste sisuteenuste mängureeglid oleksid kliendile selged ja aruśaadavad ning sisuteenuse tellimisel saaks klient täpselt aru, millega ta liitub. Praegusel juhul klienti eksitatakse nii teenuse sisu kui teenuse pakkuja osas. Kliendile püütakse jätta muljet, et teenuse pakkuja on Elisa, EMT või Tele2,“ tõdes Maksim Maškin.

Elisa pöördus teenust vahendava  Ericsson IPX poole nõudega, et eksitava sisuga reklaam viidaks kooskõlla tarbijakaitseameti juhendiga või eemaldataks Facebookist. Samuti edastas Elisa teabe juhendi rikkumise kohta tarbijakaitseametile.

Tagasi üles