Sideettevõte Elisa hoiatab oma kliente sotsiaalvõrgustikus Facebook leviva tasulise perioodilise teenuse eest, kus kliendile püütakse jätta muljet, et ta tellib enda mobiiltelefoni ühekordse tasuta helina.
Elisa hoiatab Facebookis leviva petuskeemi eest
Facebookis oli teisipäevast üleval Elisa, EMT ja Tele2 kliente eksitav reklaam, kus püütakse jätta muljet, et tegemist on operaatorite reklaamkampaaniaga, ning kutsutakse kliente üles tellima oma mobiiltelefoni tasuta helin.
“See teenus on kliente selgelt eksitav, sest reklaamitakse tasuta helinat, kuid liitudes saab klient endale polühelina perioodilise teenuse, mis maksab talle 3.20 eurot nädalas,” ütles Elisa tootejuht Maksim Maškin.
Reklaam rikub selgelt tarbijakaitseameti koostatud ja käesoleva aasta 15. märtsil avalikustatud mobiilsete perioodiliste sisuteenuste pakkumise juhendit.
Elisa pöördus kohe ka teenust vahendava Ericsson IPX poole nõudega, et eksitava sisuga reklaam viidaks kooskõlla tarbijakaitseameti juhendiga või eemaldataks Facebookist.
Samuti edastas Elisa teabe juhendi rikkumise kohta tarbijakaitseametile.