Urmas Hännile: Üllad uuendused kisuvad kiiva

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Urmas Hännile
Urmas Hännile Foto: Pärnu Postimees

Mitme Eestis vaieldamatult õilsal eesmärgil juba tehtud või veel ellu viidava ümberkorraldusega kaasnevad teod, mis muudavad kogu ettevõtmise kometiks.

Ses suhtes on esikohal võitlus alkoholi liigtarbimisega ehk meetmed, vähendamaks joomarlust ja praavitamaks seega rahva tervist.

Ei oleks mõtet niigi igati lahatud jaunist aktsiooni veel kord pikemalt käsitella, kui poleks minister Jevgeni Ossinovski üht debateerima õhutavat väidet. Seda, mis puudutab parlamendi menetluses oleva alkoholiseaduse ja reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu punkti, mis näeb ette täiendada kehtivat seadust lõiguga: “Kauplustes, mille müügisaali pindala on üle 450 m², ei tohi alkohoolse joogi väljapanek olla nähtav ülejäänud müügisaalist”.

Tagasi üles