Pensionär Olev: Sain pangaautomaadilt petta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
SEB Pank.
SEB Pank. Foto: Eeva Kaun / Postimees

Pärnu Postimehe poole pöördus murelik linnakodanik Olev, kes soovis Pärnus SEBi rahaautomaadist välja võtta 1000 eurot, aga väidab, et sai masinast ainult 900. “Ma olen pensionär ja 100 eurot on minu jaoks väga suur raha,” avaldas pettunud mees.

Olevi sõnutsi ei paku pank probleemile lahendust, väites, et inimene eksib, ent masin mitte. “Käituvad nagu tavaliselt. Ütlevad, et nemad ei ole süüdi ja et võtke ja lugege ja vaadake ikka korralikult. Aga teate, ma olen juba 70 küll, aga oma rahaga olen alati väga hoolas. Rahatähed olid veel tuttuued: õhukesed ja üksteise külge hästi “kleepuvad”,” rääkis linlane.

SEBi kommunikatsioonijuhi Julia Piilmanni kinnitusel saab üldjuhul tõesti olla üsna kindel selles, et rahaautomaadid ehk ATMid ei eksi. Piilmann kirjeldas masina tööloogikat: sularaha sissemakse/väljamaksega seotud probleemide puhul kontrollitakse alati rahaautomaadi logiandmeid ja selle kassat. Igast tehingust jääb automaati fikseeritud märge. Kui automaat raha kontole ei kanna ja tehingust on märge, on kassas jääk. Sama kehtib väljamaksete puhul.

Märksõnad

Tagasi üles