Äärmiselt oluline on õpetajas näha tuleviku disainerit

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristi Vinter-Nemvalts on uurinud digitaalse ekraanimeedia mõjutusi lastele ja tõdeb, et liiga palju helendava ekraani ees aega veetvate väikelaste areng kipub eakaaslaste omast maha jääma.
Kristi Vinter-Nemvalts on uurinud digitaalse ekraanimeedia mõjutusi lastele ja tõdeb, et liiga palju helendava ekraani ees aega veetvate väikelaste areng kipub eakaaslaste omast maha jääma. Foto: Liis Treimann / Postimees / Scanpix

Kui Pärnus sirgunud Kristi Vinter-Nemvalts esimest korda mudilaste õpetajana tööle asus, ei teadnud ta veel aimatagi, et temast saab aastate pärast tippjuht ning õppejõudude ja tulevaste pedagoogide koolitaja.

"See, et ühtäkki avastasin end täiskasvanuid õpetamas, oli puhas juhus, mis andis õpetamisele uue ja huvitava ning palju enesearendamist pakkuva mõõtme," ütleb viiendat aastat Tallinna ülikooli haridusteaduste instituudi direktorina ja õppejõuna töötav Vinter-Nemvalts.

Selgub, et lasteaiaõpetajana saadud rohujuure kogemustest võib hilisemates vastutusrikastes ametites palju kasu tulla. Kes puutunud kokku oma erialal valitseva tegelikkusega, sel ei pane teaduse loodud kõlavad ideaalid nii lihtsalt pead ringi käima.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles