Pärnu Raeküla kool korraldas 13. jaanuaril juba üheksandat aastat perepäeva kooli tulevatele lastele ja nende vanematele. See on vahva traditsioon, kus sügisel kooliteed alustavad lapsed saavad oma vanemate ja õdede-vendadega tutvuda koolimajaga, kohtuda õpetajatega ja koos töötubades midagi vahvat õppida ja meisterdada.
Galerii: perepäev Raeküla koolis
Seekord tutvustas meie muusikaõpetaja Sirle Sikk, milliseid pille meie õpilased koolis muusikatundides mängima õpivad. Esinesid 2. klassi õpilased väikekanneldel ja 4.-5. klasside õpilased flöödipaladega, mida saatis tütarlasteansambli laul.
Pärast direktori tervitussõnu said lapsed klassiõpetajatega mängima ja meisterdama minna.
Esimeses töötoas õppisid lapsed tegema tahvelarvutiga endast pilti, tekitama sellest puslet ja seda kokku panema. Kui laps oli eriti osav, sai ta valida keerulisema taseme. Samuti tutvustati BlueBotis programmeerimise algtõdesid. Teistes töötubades meisterdasid osalejad omale vahva paberist koolikoti koos vajalike õppevahenditega, udusulis käbiöökulli ja algava koera-aasta tähistamiseks lõbusa kutsu.
Samal ajal tutvustati lapsevanematele kooli, õppekava, traditsioonilisi üritusi ja projekte. Räägiti kooli kodulehest ja selle struktuurist, et informatsiooni kergem leida oleks. Eeloleval õppeaastal avatakse Raeküla koolis juba kaheksandat aastat spordiklass, kus on võimalik õppida jalgpalli ja tennist. Esines meie jalgpallitreener Indrek Joost.
Spordiklassis on hea see, et õpilaste koolipäev ei veni ülemäära pikaks, sest kõik treeningud ja tunnid toimuvad järjestikku ja pärast koolipäeva ei ole vaja enam lapsi trenni viia.
Pärast direktori ja õppekava arendusjuhi esinemist ja küsimustele vastamist said vanemad kiigata töötubadesse, kus nende lapsed meisterdasid, ja isegi kaasa lüüa.
Päev oli vahva ja informatiivne mõlemale poolele. Vanemad said vastused oma küsimustele ja kooli juhtkond teada, mis kooliuusikute vanematele muret teeb. Et perepäeva tava säiliks ja üritus ikka paremaks muutuks, küsisime osalejatelt tagasisidet. Enamik vastajaid oli päevaga rahul, sest see andis vastused nende küsimustele. Eriti tore aga oli see, et lastele meeldis neile pakutud tegevus väga. See tegi õpetajatele heameelt ja innustas järgmiseks perepäevaks plaane tegema.