Eurotoetus laiendab Pärnu randa ja loob kaks tööstusala

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Muuseumraudtee eestvedajate soov on taastada aurupäevad, kus sõidab Eesti vanim töötav kitsa­rööpmeline auruvedur.
Muuseumraudtee eestvedajate soov on taastada aurupäevad, kus sõidab Eesti vanim töötav kitsa­rööpmeline auruvedur. Foto: Erakogu

Tuleva aasta juuliks valmib üheksa algatust, mille tarvis ettevõtluse arendamise sihtasutus (EAS) andis kokku kolm ja pool miljonit eurot. Juurde tuleb kaks tööstusala, peagi pääseb Rannapargist üle sonnide kuiva jalaga Pärnu randa ja maakonda lisandub mitu maru väljanägemisega bussijaama. EAS toetab projekte, mis aitavad luua töökohti ja paikkonna eripära rõhutavaid turismiatraktsioone. Samasuguse toetuse abil tehti valmis Pärnu bussijaam ja Loode-Pärnu tööstusala tänavad. Eurorahastuse suurus on üldjuhul 85 protsenti, ülejäänu tuleb maksta projekti eestvedajal.

Ettevõtluse arendamise sihtasutus rahuldas 31. jaanuaril Pärnumaa ühistranspordikeskuse (PÜTK) taotluse saada toetust projektile “Bussipeatuste taristu – Pärnumaa bussiterminalide võrgustik”.

“Projekti eesmärk on Pärnu maakonda seitsme uue bussiterminali rajamine ja ühe jaamahoone nüüdisajastamine,” rääkis PÜTKi juhataja Andrus Kärpuk. “Aastaks 2020 ehitatakse minibussijaam Audrusse, Torisse, Tootsi, Kilingi-Nõmme, Koongasse, Aresse ja Lihulasse. Vändra alevi bussijaam osteti 2017. aastal PÜTKi abiga alevi omandusse ja kavas on see ajakohastada.”

Märksõnad

Tagasi üles