Kihnu Virvel jäi tuule tõttu ära üheksa reisi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
“Kui laeva süvis oleks selline, millega saaks sõita endist faarvaatrit Kakra sääre lähedalt, oleks enamik teest Kihnu saare poolt tuulekaitstud,” teadis rääkida ettevõtja ja Kihnu vallavolikogu esimees Paal Põlluste.
“Kui laeva süvis oleks selline, millega saaks sõita endist faarvaatrit Kakra sääre lähedalt, oleks enamik teest Kihnu saare poolt tuulekaitstud,” teadis rääkida ettevõtja ja Kihnu vallavolikogu esimees Paal Põlluste. Foto: Urmas Luik

Tugevate tuulte tõttu jäi jaanuaris ära üheksa edasi-tagasi sõitu Kihnu ja Munalaiu vahel, kohalike arvates aitaks laeva tormitundlikkust vähendada meretee süvendamine Kakra sääre otsas.

“Elame ilma järgi. Kui näeme, et hakkab torm tulema, tulebki varem linna minna oma asju ajama ja kui jääbki midagi tegemata, ei ole midagi parata, saame sellest üle,” rääkis ette­võtja Enno Tšetšin. “Tagasisaamisega on samasugune mure, aga ega elu seisma jää ja ma ei näe erilist probleemi. See on nagu Kihnu elu loomulik osa.”

Leplikud on needki, kes näiteks mitu kuud oodanud eriarsti vastuvõtu­ järjekorras, kuid just sel päeval hakkab meri tormama ja laev ei sõida­.

Tagasi üles