:format(webp)/nginx/o/2018/05/07/7830465t1h1219.jpg)
Liiklustalgutel noomiti üle 1000 juhti, raporteeris politsei- ja piirivalveamet pärast seda, kui oli jürikuu keskel terve ööpäeva rahustanud liiklust kohtades, millest talgulistele teada anti.
Liiklustalgutel noomiti üle 1000 juhti, raporteeris politsei- ja piirivalveamet pärast seda, kui oli jürikuu keskel terve ööpäeva rahustanud liiklust kohtades, millest talgulistele teada anti.
Küsin: kes noomib lendurjuhte edasi? Või loodame naiivselt, et kõik autokooli eksami teinud roolikeerajad tunnevad kiiruspiirangu märke?
Üks rahustamise kohti oli Tihemetsa alevikus, mida läbib Uulu–Valga maantee. Sinna on üles seatud varem Are vahel Via Baltical kiirust näidanud elektrontabloo, mis harva näitab rohelist numbrit. Mida paremaks läheb ilm, seda rohkem punastab tabloo 50 alas, näidates üle 80gi.
Maanteedel käib ralli, pidev möödauhamine, masina mootori võimsuse demonstreerimine ka siis, kui selleks põhjust ei ole või vastassuunast tulija pääseb napilt laupkokkupõrkest. Kas kabelisse või enda/teiste sandistamisega on tõesti tuli takus või on mõnesekundine ajavõit eneseteostuse küsimus?
Näen napikaid iga kord, kui bussiga maa ja linna vahet sõidan. Mõnelgi korral on bussijuhi kiire reageerimine päästnud mind liiklusõnnetuse vahetust osalisest.