Kilingi-Nõmme projektinädal algas lõimingupäevaga, mille teemad mõtlesid välja aineõpetajad. Koos otsustati, mida nii koolimajas kui õues ette võtta.
Galerii: Kilingi-Nõmme gümnaasiumi projektinädalal mängiti vesiksülofoni ja meisterdati mälupulki
Näiteks kolmanda kooliastme päevateema oli vesi ja õpetajate juhendamisel korraldati selleteemalised töötoad: joonistati vesivärvidega ja mängiti isevalmistatud veeksülofonidel.
Teisipäeval toimus traditsiooniline karjääripäev. Osa sai võtta õpikodadest ja loengutest. Teadmisi koguti näiteks mööblirestaureerimise, butafooria, jooga, taimefotograafia, juuksuritöö, kriminalistika ja enesekaitse kohta. Meisterdati puidust seinakelli, metallist mälupulki ja kuulati jutuvestjat.
Kolmapäeval oli maja tulvil teadust. Elevust tekitasid teadusteater, leiutamis- ja meisterdamiskursused. Seitsmendikud käisid uudistamas aktsiaseltsis Pärnu Vesi ja Pärnu muuseumis. Kooli külastasid eri kõrgkoolide tudengid ja akadeemikud.
Samuti korraldati ohutusolümpia, mille raames toimusid 1.–5. klassidele töötoad eri kohtades: eri punktides lahendati politsei, pääste, Kaitseliidu, Naiskodukaitse ja pommirühmaga seotud ülesandeid. 6.–11. klassi õpilased võtsid mõõtu ohutuseteemalisel võistlusel: hinnati teemakohaseid teadmisi, oskusi ja koostööd. Näiteks päästeameti punktis Lavi järve ääres tuli aidata hädasolijat.
Elevust tekitasid Aide autokooli ja tasakaaluliini (slackline) töötoad.
Ohutusolümpia võitjaks tuli 10.–11. klassi koondvõistkond, teiseks jäi Surju põhikooli külalisvõistkond ja kolmandaks Kilingi-Nõmme gümnaasiumi 6.b klassi tiim. Ohutusolümpia toimumisele aitas kaasa 14 koostööpartnerit.