Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2018/07/04/7950083t1h8e75.jpg)
Kasvav liiklus linnas nõuab paremaid ja ohutumaid liiklustingimusi. Liiklusohutus nõuab sildadele kõnni- ja sõidutee vahele 30–40 cm kõrgust põrkepiiret või kõnnitee tõstmist sõiduteest 30–40 cm kõrgemale. Neid nõudeid silla ehitamise ajal veel polnud ja 1950. aastate hobu- ja suhteliselt väikesearvulisele autotranspordile sild veel vastas.
Remonti ei olnud võimalik varem teha teise silla puudumise tõttu. Remondi käigus tuleb kõrvaldada asfaltkate sõidu- ja kõnniteedelt, uurida vabanenud konstruktsioone ja järk-järgult koos tööde mahu määramisega ning projekteerimisega teha kapitaalremont. Kesklinna sild suletakse liiklemiseks kõigile transpordivahenditele alates 17. juulist 1978.
(Pärnu Kommunist 5. juulil 1978)