Kasvav liiklus linnas nõuab paremaid ja ohutumaid liiklustingimusi. Liiklusohutus nõuab sildadele kõnni- ja sõidutee vahele 30–40 cm kõrgust põrkepiiret või kõnnitee tõstmist sõiduteest 30–40 cm kõrgemale. Neid nõudeid silla ehitamise ajal veel polnud ja 1950. aastate hobu- ja suhteliselt väikesearvulisele autotranspordile sild veel vastas.
40 aastat tagasi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Remonti ei olnud võimalik varem teha teise silla puudumise tõttu. Remondi käigus tuleb kõrvaldada asfaltkate sõidu- ja kõnniteedelt, uurida vabanenud konstruktsioone ja järk-järgult koos tööde mahu määramisega ning projekteerimisega teha kapitaalremont. Kesklinna sild suletakse liiklemiseks kõigile transpordivahenditele alates 17. juulist 1978.
(Pärnu Kommunist 5. juulil 1978)